tisdag 24 juli 2012

Kul i Julifestivalen

I morse hade jag telefonmote med lander i orienten. Jag behovde stampla in halv sju pa morgonen for att hinna med att rigga upp telefonmoteanlaggningen och ova pa min presentation.

Nar klockan var halv fyra pa eftermiddagen kunde jag saledes stampla ut med gott samvete och bege ut i den svenska sommaren.
Jag tog med tva portioner rokt makrill, halva priset pa overbliven lunch i personalrestaurangen, ringde till frugan och bestamde traff i parken vid lagenheten. Det var final i "Kul i juli", Helsingborgs egen "Lotta pa Liseberg".

Programledare var Helsingborgs starke man; Sven Mölleskalle. Nej jag vet inte vad han heter men han finns alltid med vid denna typen ytav evenemang.

Har satt vi och hade en trevlig eftermiddag. Livskvalitet!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar