fredag 1 juni 2012

Kraftsamling

Lilly ger mig en hel del kraft har jag märkt. Idag när jag skulle ha möte med en hemsk gubbe på jobbet kände jag mig lite nervös och jag förberedde mig noga för olika invändningar som jag planerade komma.
Då mitt i min förberedelse och nervositet tänkte jag på Lilly och om hon sett mig i det ögonblicket.
Hon hade sett sin pappa nervös inför ett möte om köttbullar och räksmörgåsar...

Vid den tanken lugnades mina nerver och jag tog mig själv i kragen.
Mötet inleddes bra och jag framlade min sak på ett stabilt sätt. Vid en liten dipp i mitt resonemang fick jag återigen snabbframkalla bilden utav lillgumman och vips var jag på banan igen.

Jag skall tacka Lilly för självförtroendeboosten genom att leka med farmors *sjöstjärnor extra länge i kväll.

*Färglada sjöstjärnor Lilly fick utav min mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar